مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

ناگفته‌های خواندنی از دغدغه‌های رهبر انقلاب پیش از سفر به قم

ایشان تاکید کردند: «در سفر قم به مسئولین بگویید حتماً، تبلیغات سفر غلو آمیز نباشد، تعریضی به علما، بزرگان و دیگران نباشد، تعریف ها بی جا نباشد؛ من می خواهم با طلبه ها صحبت کنم و با روحانیون حرف دارم. یکی از دغدغه های من در سفر به قم، که ذهن مرا مشغول کرده این است که مبادا این آقایون(محافظان) زمانی که علما و بزرگان برای دیدار می آیند، چون آنها را نمی شناسند به آنها بی احترامی کنند.

ادامه مطلب ...

لطیفه‌ای که از سوی فتنه‌گران به واقعیت پیوست!

به نقل از رجا-

سایت اصلی جریان فتنه که به عنوان مهم‌ترین حامی میرحسین موسوی شناخته می‌شود، این لطیفه را تبدیل به واقعیت کرد و نوشت که اکثریت استقبال کنندگان از رئیس جمهور، از ایران و توسط قطار و اتوبوس به لبنان برده شده بودند.

به گزارش شبکه ایران، از صبح امروز و به دنبال استقبال بی‌سابقه و تاریخی مردم لبنان از رئیس جمهوری اسلامی ایران که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی داشت، لطیفه‌ای میان کاربران اینترنتی دست به دست چرخید.

در این لطیفه عنوان شده بود که میرحسین موسوی در واکنش به استقبال باشکوه لبنانی‌ها از احمدی‌نژاد، بیانیه‌ای صادر کرده و در آن از حضور ایرانیانی که با کیک و ساندیس و توسط اتوبوس به لبنان برده شده بودند، خبر داده است!

این لطیفه با استقبال گسترده کابران اینترنتی مواجه شد و در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک، نت ایران، کلوب و گودر (گوگل ریدر) بارها "بازنشر" شد.

با این حال، دقایقی پیش سایت اصلی جریان فتنه که به عنوان مهم‌ترین حامی میرحسین موسوی شناخته می‌شود، این لطیفه را تبدیل به واقعیت کرد و نوشت که اکثریت استقبال کنندگان از رئیس جمهور، از ایران و توسط قطار و اتوبوس به لبنان برده شده بودند!!

سایت "بالاترین" ضمن انتشار این مطلب، در دست داشتن پوسترهایی که به زبان فارسی به احمدی‌نژاد خوش آمد گفته شده بود را دلیل اثبات مدعای بامزه خود دانسته است. این درحالی است از هفته‌ها پیش پوسترهای رئیس جمهور ایران به صورت دوزبانه عربی و فارسی در بیروت نصب شده و به احمدی‌نژاد خوش‌آمدگویی صورت گرفته است.

فعالان سیاسی معتقدند عدم موفقیت جریان فتنه در بازسازی و احیای آشوب‌های خیابانی موجب شده تا این افراد تعادل روانی خود را از دست بدهند و مطالب عجیب و در عین حال بامزه‌ای را منتشر کنند.

رییس جمهور ایران نماینده تفکرات امام(ره) در لبنان

مسافت پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهور؛
استقبال با شکوه، تاریخی و بی نظیر لبنان از رییس جمهوری اسلامی ایران
  

 

رییس جمهوری اسلامی ایران در مسیر پنج کیلومتری فرودگاه بیروت تا کاخ ریاست جمهوری لبنان مورد استقبال گرم ، صمیمی و پرشور و بی نظیر مردم لبنان قرار گرفت .
مردم لبنان با قرار گرفتن در دو سوی مسیر حرکت کاروان حامل رییس جمهور با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد تعلق خاطر خود را به ارزش های انقلاب اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند .
در مسیر استقبال، گروه های مختلف مردمی با اشک شوق و شادمانی و با سردادن شعارهای انقلابی و سرودهای حماسی همبستگی و ایستادگی و عشق خود را خود به ملت ایران ابراز داشتند.
استقبال کنندگان در طول مسیر به رسم آیین و سنت خود با پاشیدن برنج خشک و گل افشانی شادمانی خود را از حضور دکتر احمدی نژاد در کشورشان نشان دادند.
در مسیر حرکت کاروان حامل رییس جمهوری اسلامی ایران دهها گوسفند و شتر قربانی شد و اجتماع عظیم مردم لبنان در استقبال از دکتر احمدی نژاد به حدی بود که کاروان حامل رییس جمهور و هیات ایرانی به سختی جلو می رفت.
مردم لبنان از ساعت ها قبل از ورود هواپیمای حامل دکتر احمدی نژاد به فرودگاه بیروت با حضور گسترده و پرشور در خیابان ها در انتظار استقبال از رییس جمهور بودند .
رییس جمهوری اسلامی ایران با حضور در میدان شهدای بیروت، با اهدای تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شهدای گمنام لبنان ادای احترام کرد.
دکتر محمود احمدی نژاد بعدازظهر امروز (چهارشنبه) به همراه وزیر دفاع لبنان در میدان شهدای بیروت حضور یافت و یاد و نام شهدای گمنام لبنانی را گرامی داشت.
رییس جمهور به هنگام ورود به این میدان از سوی مردمی که در این محل حضور داشتند مورد استقبال قرار گرفت.
 

ناگفته‌های آیت‌الله یزدی در مورد هاشمی و مشایی

هاشمی دنبال شورای رهبری بود که با آن مخالف بودیم و هستیم/ سران فتنه به پشتیبانی هاشمی خیلی کارها کردند.(به نقل از رجانیوز.)

ادامه مطلب ...

حرف دل ۸۸

البته این شعری است که سال قبل جاش بود ولی به نظر من حرف سال هشتاد وهشته!

ادامه مطلب ...

سکوت شکست، آیت الکرسی تفسیرشد

بررسی بازتاب گسترده سخنان احمدی‌نژاد در سازمان ملل و خروج نمایندگان امریکا 

این مقاله درصدد است با پرداختن به واکنش برخی رسانه های غربی، خروج نمایندگان آمریکا از محل سخنرانی رئیس جمهور محترم ایران را واکاوی و برای تغییر نوع نگرش ها و برخوردهای رسانه ای با این موضوع پیشنهادی ارایه دهد.

ادامه مطلب ...

تعلیق 6 دانشجوی بسیجی در دانشگاه علامه

شش نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تعلیق شدند 

ادامه مطلب ...

اوباما به رئیس‌جمهور عزیز ایران حمله کرد

باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا در گفت و گو با تلویزیون بی بی سی فارسی به رئیس جمهوری کشورمان حمله کرد.

وی  گفت که اظهارات  احمدی نژاد  در باره  واقعه 11 سپتامبر ،موهن و غیر قابل توجیه بوده است.

ادامه مطلب ...

هنر از نگاه بی هنران

در روزهای اخیر خبر تلخکامی و کوچ استاد علیرضا افتخاری به پاریس باعث تاسف دوستداران موسیقی اصیل و سنتی ایرانی شده است

ادامه مطلب ...

چرا غرب نه؟

در غرب وامریکا آنهایی که فرهنگ ومعنویت واخلاق را فرعی کردند واصالت را به اقتصاد دادند،مارکسیست ها یا اصالت را به غریزه جنسی دادند، فرودئیست ها یا اصالت را به لذت طلبی فردی ومنفعت دادند، لیبرالیستها یا اصالت را به قدرت دادند فاشیستها  وبه هر چیز دیگری اصالت دادند به جز انسانیت وآنهایی که ابتدا از علوم طبیعی وبعد از علوم انسانی دین زدایی کردند و آنهایی که حد مرز بین انسان وحیوان را با شعار اومانیزم برچیدند وهمه آنهایی که اعلام کردند و می کنند که خدا مرده است وقهر کرده وموجب نهیلیسم(پوچ گرایی) شدند وبرای مرحوم خدا وشریعت خدا در عرصه علم وسیاست وحقوق واقتصاد از خانواده تا جامعه مجلس ختم گرفتند ودرین مجلس خندیدند ورقصیدند  وندانستند که انسان را کشتند واین مجلس ختم انسان وارزسشها بود، نه خدا وببینند چه بر سر بشر آورده اند وآن را به موش آزمایشگاهی نظریه پردازان قرار داده اند وعده ای قلیل در داخل حرف های آنان را سق می زنند،کی می خواهند برسر عقل برگردند .

ادامه مطلب ...