مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

تکرار نکنید!

مخالفت رهبر انقلاب با کناره‌گیری حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی از وزارت اطلاعات به صورت کتبی و شفاهی به وی و رئیس‌جمهور ابلاغ شده و تعلل در اعلام تمکین نسبت به این دستور ولایی، یادآور ماجرای معاون اولی آقای مشایی است.

 


به گزارش رجانیوز، استعفای وزیر اطلاعات در حالی رخ داد که گفته می‌شود مقاومت مصلحی در مقابل برخی اعمال نظرهای جریان نفوذی در حوزه مسائل امنیتی کشور از دلایل اعمال فشار به وی بوده و در آخرین مورد پس از برکنار کردن یکی از معاونان این وزارت‌خانه، جریان مزبور بر شدت دخالت‌های خود افزود که موجب استعفای وزیر و موافقت رئیس‌جمهور شد.
 
با این حال، رهبر معظم انقلاب که در مورد چهار وزارت‌خانه حساس و امنیتی اطلاعات، خارجه، دفاع و کشور توجه ویژه ای دارند پس از اطلاع یافتن از این موضوع با کناره‌گیری مصلحی مخالفت کردند.
 
در عین حال، پس از اینکه مخالفت رهبر انقلاب با کناره‌گیری مصلحی به اطلاع رسانه‌ها رسید، جریان نفوذی با تشکیک در مورد صحت این مسئله، مدعی شد که این سناریوی تحت انقیاد محافل خاص و رسانه‌های اقتدارگرا است که به‌زودی شناسایی و به ملت معرفی خواهند شد.
 
این جریان برای توجیه اقدام خود مدعی شد که در صورت صحت مخالفت رهبری با کناره‌گیری مصلحی، این موضوع باید در پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر ایشان منعکس می‌شد. این در حالی است که اساساً قریب به اتفاق دستورهای رهبری بر روی سایت قرار نمی‌گیرد و این توجیه ناشیانه نیز مانند حکم حکومتی رهبری در ماجرای معاون اولی مشایی تکراری است.

حالا خود قوه قضاییه. . . .

دادستان کل کشور:

** متهم فحاشی به فائزه هاشمی در بازداشت به سر می برد[خب نباید فحش میداد]

 چی جالبَ خود فائزه هم حتما داره پیش بابایی حرفای جدید یاد می گیره تا یه روزی توی خیابونا بگه که باباش چی کاره یه تو کشور  یا به دنبال کمک به داداشیه تا اگر خواستن اغتشاشی با فرزند برومند خاندان موسوی ِمهندس میرِ راه بندازن یا با ممد سورس (بقیه مهم نیست) حساب شده تر عمل کنن. البته اگر حساب نشده تر هم عمل کنن بعد از خوابیدن اوضاع می تونن دوباره برن سر درسشون حالا هر کجا.

جدا اگر من همچین حرفایی به جای افازه میزدم .قذاییه خیــ..تکم رو به کلم می کشید. غضا می گه هر وقت مهدی بیاد ایران به حکمش رسیدگی می کنیم یا داره رسیدگی می شه. شماها باید حالا حالاها رسیدگی کنین علم ودرس که تموم نمی شه تازه امام زمان(عج) بیان ۲۵ حرف دیگر علم آشکار می شه!

اگر حرفم رو نمی فهمین اشکالی نداره وقتتون رو از دست ندین به پرونده رسیدگی کنین.

اینم خطاب به مهدی میگم  چرا به حرف بابایی گوش نمی کنی؟! عاق  بابات می شی ها طلفک هرروز می گه باید مهدی برگرده. خجالت بکش مهدی برگرد دیگهِ حرف بابات واجب تره از درست.

فازه هم باید برگرده می دونین که غذاییه گفته باید برگرده تا به حکم اونم رسیدگی بشه ولی معلوم نیست از کجا برگرده حالا شما زیاد توجه نکنین همگی باید (برگردن) ولی اگر شما بسیجی ها به جایی (رفتین) به حکمتون رسیدگی می شه مثلا اگر به فهیمی راد(رییس پلیس خراسان) گفتی بسیجی رو نزن حق الناسه میگیرنت چه بری چه برگردی بعدشم میگن که ککتول مولوتف حمل کردن باید مجازات بشن. توی ۴شنبه سوری که کسی مواد محترقه خطرناک حمل نمی کرد که بگیرنش

این رو باید بدونین که خون در ودیواروشیشه کنسولگری ال سقوط امریکایی رنگینتر از خون مردم مشهده خداروشکر با حرکت بسیجی ها ودانشجویان در مقابل سفارت ال سقوط در تهران کمی دلم خنک شد.

خداوند رو تیلیاردها مرتبه شکر که هنوز ولی هست.


رییس جمهور آقای احمدی نژاد از شما بعیده اگر کاری نکردین حداقل حرفای امام(ره) رو تکرار کنید:

ما اگر از صدام بگذریم ما اگر مساله قدس را فراموش کنیم

ما اگر از جنایت های امریکا بگذریم

از ال سعود نخواهیم گذشت

انشاالله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا وال سعود برطرف خواهیم ساخت وداغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد وبا برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر ونفاق وآزادی کعبه از دست نااهلان  ونامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

مگر مسلمانان نمی بینند که امروز مراکز وهابیت در جهان به کانونهای فتنه وجاسوسی مبدل شده اند که از یک طرف اسلام اشرافیت، اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف درباری، اسلام مقدس نماهای بیشعور حوزه های علمی و دانشگاهی، اسلام ذلت و نکبت، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت، اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومین و پابرهنه ها، و در یک کلمه اسلام امریکایی را ترویج می کنند، و از طرف دیگر، سر بر آستان سرور خویش، امریکای جهانخوار، می گذارند.

ما مظلومین همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم.

امروز جنگ حق و باطل، جنگ فقر و غنا، جنگ استضعاف و استکبار، و جنگ پابرهنه ها و مرفهین بی درد شروع شده است و من دست و بازوی همه عزیزانی که در سراسر جهان کوله بار مبارزه را بر دوش گرفته اند و عزم جهاد در راه خدا و اعتلای عزت مسلمین را نموده اند می بوسم، و سلام و درودهای خالصانه خود را به همه غنچه های آزادی و کمال نثار می کنم.

جنگ ما جنگ عقیده است، و جغرافیا و مرز نمی شناسد و ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.ما بر سر شهر و مملکت با کسی دعوا نداریم. ما تصمیم داریم پرچم لا اله الا اللّه را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری به اهتزاز درآوریم.

بغض وکینه انقلابی تان را در سینه ها نگه دارید با غضب وخشم بر دشمنان بنگرید وبدانید که پیروزی از آن شماست.

قسمتهایی از پیام حضرت روح الله(ره) به مناسبت سالگرد کشتار خونین حجاج در مکه

متن کامل:

http://www.irdc.ir/fa/content/10409/default.aspx



وقتی که میرحسین پدرش را زالو صفت میدانست

پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد(امام خمینی ره)



حاج میر اسماعیل موسوی، پدر میر حسین موسوی درگذشت

میر اسماعیل موسوی پدر میر حسین موسوی که چندی پیش در بستر بیماری بود، چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۹۰ در سن ۹۷ سالگی دارفانی را وداع گفت. جالب آن بود که چند روز گذشته، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با وی دیدار و عیادت کرده بودند، با این حال فرزندان موسوی تلاش کردند علت مرگ وی را نبودن موسوی و رهنورد کنار وی اعلام کنند. در همین رابطه سایت‌های ضد انقلاب و منتسب به جریان فتنه با سوء استفاده از فوت حاج میراسماعیل موسوی فوت نام برده را سیاسی کرده و برای تحقق اهداف خود از هواداران موسوی برای ایجاد شورش و آشوب دعوت به عمل آوردند. 

اما نکته‌ای شاید به آن کمتر توجه شد آن بود که اصولا میرحسین موسوی نه تنها افکار پدرش را قبول نداشت، بلکه منطق اورا زالوصفتی می‌پنداشت. قضای روزگار است که اکنون این پیرمرد انقلابی دار فانی را وداع گفته است، مراسم خاکسپاری و ترحیم او دستاویز کسانی می‌گردد که او روزگاری «زالوصفت»  می‌نامیدند.اما سند این ادعا که موسوی این چنین در مورد پدر خود می‌اندیشید در ادامه مطلب حتما بخوانید ... ادامه مطلب ...

59 سایت سعودی و انگلیسی هک شد + عکس

هکرهای ایرانی در پاسخ به جنایات آل سعود و انگلیس علیه مردم مظلوم بحرین تعدادی از سایت‌‌های عربستان و انگلیس را هک کردند.
ادامه مطلب ...

چرا می گوئیم سوریه فرق دارد؟

در یک ماه اخیر بروز برخی ناآرامی ها  در چند شهر سوریه این سوالها را به اذهان متبادر ساخته که آیا آنچه در سوریه می گذرد به حوادث سایر کشورهای عربی شباهت ندارد و آیا مردم سوریه حق ندارند مانند مردم مصر و یمن و ... با هدف تعیین سرنوشت خود شعار "الشعب یرید اسقاط النظام"سر بدهند و آیا عاقبت نظام سوریه مانند نظام های یمن و لیبی نخواهد بود؟
 

هرگاه دشمنان اسلام برای شما کف زدند تامل کنید که چه کرده اید؟؟!! 


در این رابطه چند نکته قابل ذکر است.

ادامه مطلب ...

ما بی شماریم

منافقین در سال 60: ما بی‌شماریم! + عکس

شبکه ایران-گروه تاریخ: وقتی رهبر معظم انقلاب در سال 78 در یک دیدار خصوصی  در منزل آیت الله سید محسن موسوی فرد کاشانی راجع به منافقین جدید فرمودند: «منافقان دیروز چه شدند؟ جز این است که به جهنم رفتند؟ اینها منافقین جدید هستند. مطمئن باشید این منافقین نیز به دنبال آن منافقین به جهنم خواهند رفت. ... شما نگران نباشید.

صویر زیر مربوط است به صفحه 9شماره 116 نشریه مجاهد (ارگان رسمی گروهک منافقین) که در تاریخ 27 فروردین 1360 منتشر شده است و در آن شعری درج شده با نام

ادامه مطلب ...