مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

بسم الله القاسم الجبارین

پیرو حمله ی وحشیانه ی متجاوزین آل سعود و نیروهای نظامی آل خلیفه به شیعیان بحرین و نسل کشی صورت گرفته در این کشور که بیش از 70 درصد جمعیت آن شیعه می باشد، ما فرزندان معنوی روح الله و جان برکفان ولی امرجهان، حمایت خویش را از قیام مردم بحرین اعلام کرده و با ثبت نام در سایت رحیل آمادگی خود را برای اعزام به بحرین و اعلام حمایت نمادین از مردم آن ابراز می داریم.
جهت اعلام حمایت به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.rahil.ir

حشمتیه نبود، پاستور بود؛ زندان نبود، منزل بود

سایت "کلمه" که پیش از این به موسوی منسوب بود، اما قریب به یک سال است که از خارج کشور و از سوی برخی عناصر فراری نظیر امیر ارجمند و سراج میردامادی به روز رسانی می شود، چندی پیش برای ایجاد هیجان در بقایای فتنه سبز مدعی شد که موسوی و همسر وی در زندان حشمتیه زندانی شده اند.
ادامه مطلب ...

همه چیز درباره طراح یهودی نماد المپیک لندن

نمادی که والی الینس طراحی کرده، به شدت نزدیک به ساختمان موزه هولکاست در آلمان است. با دقت در آن و تفکیک بنا، می‌توان واژه zion را در آن پیدا کرد. این موزه بی شباهت به نشان المپیک 2012 نیست؟
ادامه مطلب ...

قومی که روی اجدادش را سفید کرد

روایت تصویری از جنایت سعودی‌ها در بحرین

تصاویر منتشر شده از سرکوب شدید شیعیان بحرین که اخیرا با حضور نیروهای امنیتی سعودی و اماراتی وارد فاز تازه ای شده است اوج وحشیگری در برخورد با مخالفان رژیم آل خلیفه را نشان می دهد.
 
به گزارش مهر در 24 ساعت اخیر تصاویری از سرکوب شدید شیعیان بحرین منتشر شده است که نمونه آن را در هیچ کدام از کشورهای عربی دیگر که شاهد قیام و مخالفتهای مردمی هستند، ندیده بودیم.
ادامه مطلب ...

اعتراف دوباره بی‌بی‌سی به دروغ‌هایش

بی بی سی فارسی برای چندمین بار و به ناچار تایید کرد که در هفته های گذشته جز دروغ به مخاطبان خود نگفته است.
ادامه مطلب ...

چه کسی نام «جنبش سبز» را انتخاب کرد + سند

سناتور مک‌کین در فصل ۲۵ کتاب «سایه عقاب‌ها» که در سال ۱۳۸۴ چاپ و منتشر شده، حتی عنوان رنگ جنبش موسوم به «سبز» در سال ۱۳۸۸ را نیز پیش‌بینی و به نوعی انتخاب کرده است.

به گزارش مشرق در کتاب «سایه عقاب‌ها» (طرح سری حمله امریکا به ایران) چاپ ۱۳۸۴، مولف با استناد به منابع اطلاعاتی مختلف برآوردی جامع از احتمال حملهٔ آمریکا به ایران را بررسی کرده است. بر این اساس بیشتر اقدامات نظامی امریکا بر ضد ایران دربارهٔ تداوم برنامه‌های هسته‌ای بوده است.

ادامه مطلب ...

مشاهده عکس امام موسی صدر در زندان

"شعبان احمد" از لیبیایی‌های ساکن سوئیس به ایرانیان مقیم این کشور گفته است که یکی از بستگانش که به تازگی از ارتش لیبی به مردم پیوسته، پارسال به اقوام خود گفته بود عکسی از پیرمردی در داخل زندان دیده است که باید امام موسی صدر باشد.
ادامه مطلب ...

صندلی انگلیسی

 

کارتون (باسط باسم)

خشم وبلاگی

بعد از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز اول اسفند مبنی بر اینکه باید آمریکا را از عرصه دور کرد، او را تضعیف کرد‌، روز 9 مارس به عنوان روز خشم ملت ها‌ علیه امریکا نامگذاری شد‌.
ادامه مطلب ...

نظر آیت‌الله حسن‌زاده‌آملی در رابطه با امام خامنه‌ای

حضرت آیت‌الله حسن‌زاده‌‌آملی از عرفا و فضلایی هستند که کمتر کسی است که از اوج مقام علمی و عرفانی آن بزرگوار اطلاع نداشته باشد. ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود، نظرشان را در رابطه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای اعلام و توصیه‌هایی را در این رابطه ایراد می‌نمایند؛ ‌سخنان گهرباری که جای بسی تأمل برای همگان دارد. 

 

 

لینک دانلود: 

http://www.gerdab.ir/files/fa/news/1389/12/15/10850_277.mp3

ارتش سایبری ایران صدای آمریکا و 94 سایت وابسته را هک کرد + تصویر

سایت اصلی "صدای آمریکا" و 94 سایت وابسته به وزارت امور خارجه این کشور از سوی ارتش سایبری جمهوری اسلامی ایران هک شد.

ادامه مطلب ...

بالاترین: شهید ژاله صانعی (!) با ما همکار بوده است

سایت بالاترین ادعا کرده بود که "خانم ژاله صانعی، با سایت بالاترین همکاری و روابط نزدیکی داشت"! این سایت بعد از آن که معلوم شد شهید صانع ژاله، خانم نبوده است، خبر یاد شده را از خروجی خود حذف کرد.

ادامه مطلب ...

متنی خواندنی

      


http://www.netiran.net/dakal/albums/9530/125618