مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

مترجم آزاد

تحلیلی_اجتماعی

بیانیه جالب

در ادامه مطلب بیانیه بسیج غیرانتفاعی خیام مشهد را مشاهده می نمایید

ادامه مطلب ...

اعتراضات زیرزمینی جنبش سبز در ایران!

منبع زاهدان پرس

"شیرین عبادی" در گفت‌وگو با ارگان رسمی سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا، در پاسخ به این سوال که "چرا از اعتراضات خیابانی در ایران خبری نیست؟" گفته است: اعتراضات به صورت زیرزمینی در ایران ادامه دارد.

به گزارش شبکه ایران، "شیرین عبادی" در گفت‌وگو با ارگان رسمی سازمان جاسوسی ایالات متحده آمریکا، در پاسخ به این سوال که "چرا از اعتراضات خیابانی در ایران خبری نیست؟" گفته است: اعتراضات به صورت زیرزمینی در ایران ادامه دارد.

اورژانس پاسخگویی به شبهات راه‌اندازی شد

در نخستین روز از دهه فجر، سایت "برهان" به عنوان اولین پایگاه تحلیلی ـ تبیینی کشور راه‌اندازی شد.

 
برهان با سه رویکرد پاسخگویی به شبهات، تهاجم پیش‌‏دستانه به نقاط چالش ‏خیز مخالفین نظام و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.
 
دست اندر‌کاران برهان مقوله هم‌ افزایی نخبگان و تشکیل جبهه فکری‌-رسانه‌ای انقلاب را نیز از جمله اهدافی بیان کردند که این پایگاه بر آن تأکید داشته و با تشکیل شبکه‌‌ای از اساتید و نخبگان دنبال می‌کند.
 
ارائه پاسخ‌های صریح و مستدل، با ادبیات رسانه‌‌ای نیز از راهبردهای اساسی و مورد تأکید برهان عنوان شده است.

سایت برهان در حوزه تهاجمی و آفندی هم اهداف قابل توجهی را پیش‌بینی کرده که علاوه بر دفاع مستدل و به موقع از مواضع نظام، بتواند با طرح مسأله، جبهه مقابل را به واکنش وا دارد.

پایگاه برهان به یک سایت اکتفا نکرده و زیرساخت‌های گسترده‌ای را به منظور توزیع بهینه و حداکثری تولیدات خود فراهم کرده است.

این پایگاه اینترنتی را می توان از امروز در آدرس www.BORHAN.ir مشاهده کرد.